Ordoneaza dupa:
Cum ar fi putut o companie de talia Wella sa vina si mai mult in intampinarea cererilor clientilor? In primul rand adoptand o viziune avangardista asupra cercetarii si inovarii in domeniu, apoi mentinand legatura cu solicitarile din piata. Asadar, pe langa profesiunea de credinta sintetizata de Kevin Otero, vicepresedinte al „Procter & Gamble”, care afirma ca „suntem total angajati in a veni in intapinarea doleantelor complete ale [...]
Marele trend contemporan in ce priveste ingriirea si stylingul parului este acela ca oamenii sunt dispusi sa mearga la extreme pentru imagine si frumusete. Unele dintre cele mai importante segmente pe care se concentreaza Wella in prezent sunt combaterea subtierii parului si incetinirea procesului de incaruntire. Un alt trend major este acela ca imaginea noastra este si capitalul nostru social, a devenit, asadar, un bun. Asta provoaca [...]
Wella CEO Sal Mauceri spune ca „la sfarsitul fiecarei zile trebuie sa fim siguri ca am furnizat produse de cea mai inalta calitate tuturor clientilor. Nu este vorba numai de a-ti taia parul si a-l vopsi, ci de o experienta completa, benefica pentru par si dupa ce iesi din salon”. Tocmai pentru aceasta ingrijire completa si de durata exista agama Wella SP Luxe Oil, creata pentru a furniza o sustinere profunda si integrala a parului. [...]
„Oamenii ar trebui sa se bucure de parul lor. Creste si se metamorfozeaza tot timpul. Si, pana la urma, este doar par”, indeamna Eugene Souleiman, director international Wella styling. Ce poate face renumitul stilist cu parul este atestat de faptul ca a devenit o legenda mondiala in domeniu. Ce pot face oamenii obisnuiti? Ce spune stilistul: sa se bucure, sa-l transforme, sa se amuze cu el, sa faca declaratii de personalitate, sa se simta [...]
„La Wella, credem într-un tel pe care îl urmarim zi de zi: frumusetea prin implicare, credinta ca lucrurile mici pot avea un impact mare si în saloane si în afara lor”, afirma compania care a trecut frontierele ingrijirii cosmetice si a intrat in mai toate aspectele vietii de fiecare zi a milioane de oameni, asa cum si-a propus. O confirma stilisti de renume, ca David Thurston, de la „Butterfly Loft Salon & Spa”, din Los Angeles, mereu [...]
Wella System Professional colaboreaza constant cu zeci de stilisti renumiti (cum ar fi Eugene Souleiman sau Josh Wood) pentru a identifica tendintele in ingrijirea parului si a fi mereu cu un pas inainte. Nu este vorba doar de a percepe trendurile, ci si de a stabili unele noi, prin inovatie si performanta. Toate aceste cercetari si rezultatele lor fac parte, de altfel, dintr-o viziune unitara numita generic TrendVision si care inspira [...]
Vastul domeniu Wella System Professional Care and Styling include atat de multe produse de îngrijire, incat este aproape imposibil ca o persoana sa nu-si gaseasca combinatia potrivita. Cu produsele Wella SP, clientii nu doar pot sa-si personalizeze stilul si look-ul, ci pot conta si pe rezultate pentru sanatate si pe efecte de durata. Orice client are de regula nevoie de produse specifice si exact despre asta este vorba in cazul gamei [...]
Succesul mereu mai mare de care se bucura produsele Wella SP este dat, printre multe altele, si de preocuparea constanta a companiei de a alatura unor produse de top altele, complementare, care sa duca spre perfectiune o viziune unitara despre cum ar trebui sa fie ingrijit si sa arate parul oricui. Este vorba despre aşa-numitul „focus pe servicii complete”, promovat de la varful conducerii Wella SP pana la cel din urma lucrator al [...]
Alegerea samponului potrivit pentru fiecare nu mai este o „misiune dificila” din moment ce putem apela la produsele unuia dintre liderii globali ai industriei cosmeticelor. Asadar, frumusetea zilnica nu poate ocoli gama de sampoane Wella SP. Cu spuma lor bogată si efectele benefice asupra scalpului si aspectului parului, sampoanele renumitului producator de cosmetice sintetizeaza experienta de peste un secol a companiei si reflecta motivele [...]
Cele mai multe femei, atunci cand aud de cosmetice profesionale, se gandesc imediat la Wella. Brandul a devenit foarte cunoscut in intreaga lume si este unul dintre cele mai vechi si de incredere in domeniul cosmeticelor utilizate in saloanele de infrumusetare si nu numai. Pentru ca aproape toate femeile pasionate de hair styling au auzit de Wella si o apreciaza, multe dintre ele isi aleg produsele si pentru a le folosi acasa. [...]
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.