Producator: Institutul European
Sectiune: Carti
Categorie: Stiinte Umaniste
Subcategorie: Jurnalism & Comunicare
Cod produs: 198274
Id oferta: 197880
Disponibilitate: In Stoc
Timp de livrare: Maxim 3 zile
Vandut de: Libris SRL
Pret: 18 Lei
Introducere In Stiinta Comunicarii Si A Relatiilor Publice - Flaviu Calin Rus, editura Institutul European:
Din cuprins:
- Proces: interactiune; relatie; definitii ale comunicarii;
- Forme ale comunicarii;
- Principiile sistemului de relatii publice;
- Modele ale sistemului;
- Domeniile de aplicabilitate ale relatiilor publice.
Pentru o mai buna intelegere a problematicilor dezbatute de aceasta disciplina si pentru a pastra o anumita ordine din ptmctul de vedere al constientizarii celor doua concepte la nivelul mentalului colectiv, studiul de fata va cuprinde doua parti:
1 una referitoare la procesul comunicarii.
2 cea de a doua referitoare Ia sistem cu toate valentele procesului de comunicare continute in acesta.
Alaturi de crearea acestei baze, a acestui punct de plecare, disciplina de fata urmareste realizarea a cinci obiective principale:
1 Crearea unui sistem de operare care sa cuprinda definitii, concepte, norme, valori, modele si subsisteme. Ca orice disciplina introductiva, acest sistem va avea preponderent un caracter teoretic, fara de care posibilitatile de aprofundare a componentelor practice derivate dintr-un astfel de sistem sint foarte mici.
2 Al doilea obiectiv se afla in strinsa legatura cu primul si se refera la implementarea, in interiorul sistemului teoretic de operare, a unui limbaj de profil. Limbajul de profil este imperios necesar pentru a nu exista disfunctionalitati de intelegere in interiorul sistemului.
3 Al treilea obiectiv il reprezinta formarea Unei baze de date cu rol de informatii primare, de la care sa se poata porni in studiul si aprofundarea celor doua sisteme precum si al derivatelor acestora. Aceste informatii primare inseamna pentru disciplina noastra ceea ce inseamna alfabetul pentru scriere sau tabla inmultirii pentru matematica
4 in fine, al patrulea si ultimul dintre obiectivele majore ale acestei discipline se refera la crearea unui concept de „comunicare si relatii publice'" de sine statator
Caracteristici: An aparitie - 2002; Colectie - Universitaria; Format - 61x86; Nr. pagini - 102;
ISBN: 9789736112188
Editura: Institutul European
Autor: Flaviu Calin Rus
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.