Producator: Adenium
Sectiune: Carti
Categorie: Hobby & Practic
Subcategorie: Desen, Muzica, Film, Teatru
Cod produs: 46927
Id oferta: -
Disponibilitate: Indisponibil
Timp de livrare: Indisponibil
Arta sunetelor. Antologie - Radu Lupascu, editura Adenium: Arta Sunetelor este o aparitie editoriala remarcabila pe piata de carte romaneasca: un volum reeditat si imbogatit, care aduce in prim-plan cateva dintre cele mai mari nume autohtone si internationale ale genurilor jazz, blues, rock, clasica, de avangarda, gospel, lautarie, hip-hop, musical sau muzica de film si teatru. Descoperiti articole despre istoria celor mai importante fenomene muzicale mondiale, despre evolutia chitarei electrice si a rockului romanesc in perioada comunista, precum si un numar impresionant de interviuri, acordate, printre altii, de Peter Hammill, Cesaria Evora, Joe Cocker, Steve Vai, Vali Sterian, Ian Anderson, Jan Garbarek, Uriah Heep Band, Paul Rodgers, Al Di Meola, The Holmes Brothers, Jethro Tull, JeanMichel Jarre, Lhasa de Sela, Omara Portuondo.
Despre autor
Radu Lupascu (coord.) este producator muzical, director de vanzari al unor case de discuri, organizator de spectacole, redactor de specialitate, prezentator de emisiuni, promoter, precum si un cunoscut colectionar de discuri. Este membru fondator a doua reviste muzicale, Musical Report (coordonator) si Art & Roll (director). A mai publicat volumele Pe urmele lui Hendrix (2005) si Interviuri Rock (2012).
Fragmente din carte
Ian Anderson (Jethro Tull): „A trebuit sa-mi aleg o noua cale pentru ca acest grup sa poata iesi la bataie cu altele care existau in acea perioada. Am inceput sa invat sa cant la flaut in decembrie 1967 si am fost gata de start si pregatit pentru concerte in februarie 1968. Am invatat regulile de baza intr-un timp extrem de scurt!”
Steve Howe (Yes): „Noi facem muzica. Tehnologia lucreaza pentru noi, imbunatateste tehnicile de inregistrare, dar viitorul rockului este in sufletul si in mainile noastre.”
Joe Cocker: „Primul Woodstock a fost cu totul special. Nu erau sponsori, nu se vedeau reclame la Cola sau marci de bere, totul era despre muzica si despre ceea ce simteai in acele vremuri. La Woodstock ’94 puteai sa vezi deja schimbari importante, puteai sa vezi reclamele sponsorilor absolut peste tot, iar atitudinea fanilor era diferita. Eu nu cred ca s ar mai putea reveni vreodata la feelingul primului Woodstock, pentru ca schimbarile culturale continua sa se produca si sa fie reflectate in evenimente.”
Caracteristici: An aparitie - 2014; Format - 200X130; Nr. pagini - 408; Editie - Necartonata;
ISBN: 9786068622309
Editura: Adenium
Autor: Radu Lupascu
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.