Producator: Techno Media
Sectiune: Carti
Categorie: Afaceri Economie
Subcategorie: Dezvoltarea Afacerilor
Cod produs: 59478
Id oferta: 59035
Disponibilitate: In Stoc
Timp de livrare: Maxim 3 zile
Vandut de: Libris SRL
Pret: 67 Lei
Cat costa un magazin online si de ce - Adrian Zamfira, editura Techno Media: Cat costa un magazin online si de ce. Ghid practic de dezvoltare pentru afacerea ta.
Peste 80 de ponturi pentru a creste profitul magazinului tau online.
Cartea descrie intr-un limbaj usor de inteles provocarile deschiderii unui magazin online si este rezultatul analizei cauzelor care au influentat succesul sau falimentul celor peste doua sute de magazine online cu care a lucrat de la zero autorul in ultimii 15 ani si a peste zece mii de ore petrecute de Adrian Zamfira activ in industria comertului electronic din Romania in calitate de analist, dezvoltator, consultant sau investitor.
Cartea te ajuta sa iti dai seama de scopul real al magazinului tau online, de motivul pentru care doresti sa-I lansezi si de asteptarile pe care le vei avea, ca punct de plecare in lansarea lui cu succes. Ulterioriti prezinta principalele tipuri de magazine online care se pot cumpara, cat costa, care e diferenta si mai apoi tot ce ar fi de preferat sa stii legat de:
• cele 18 reguli cand sa nu iti construiesti magazin online pentru ca, cel putin statistic, multi altii au pierdut banii investiti
• 10 principii de baza dupa care sa te ghidezi atunci cand vei avea de luat decizii importante
• 14 modele de business care sunt profitabile in acest moment
• o metoda simpla si usor de implementat pentru a lucra eficient cu orice Freelancer sau firma de programare plus caietul posesorului de magazin online - un document structurat si usor de intretinut astfel incat sa nu depinzi de firma de la care cumperi platforma si implicit sa nu fii la mana lor ulterior
• care e diferenta intre comertul electronic tactic si cel strategic
• 12 situatii cand sa nu-ti faci magazin online desi poate ar parea o idee buna
"O carte foarte valoroasa care sintetizeaza multa informatie din eCommerce. Mi-ar fi placut sa o citesc acum 9 ani, as fi scutit mult timp si bani" - Laura Teposu
Cuprins:
8. Introducere
14. Ce este un magazin online?
20. De ce faci magazinul online si ce mindset trebuie sa ai?
42. Modele de business pentru magazinul tau online
58. Despre platforme si firme in general
62. Magazine online ieftine
66. Magazin online simplu
70. Magazin online nivel intermediar
76. Magazin online avansat
84. Magazin online enterprise
92. Cum lucrezi cu o firma de programare sau un freelancer ca sa nu ai probleme
108. Cum cumperi fara sa depinzi de furnizor
120. Cand sa nu-ti faci magazin online
130. Comert electronic tactic vs strategic
138. Bootstraping
146. Despre parteneri si asociati in magazinul online
160. Cum faci si mai multi bani cu magazinul tau online
168. Despre concurenta
174. Cum faci bani din comparatoarele de preturi
184. Specializarea pietei
188. Culoarea banilor
190. De ce ne e rusine sa facem reclama?
198. Metoda RFM
202. Nume generic pentru magazinul online
204. Cum poti reduce rata de refuz a coletelor?
212. Trecerea afacerii din offline in online
218. Lucruri pe care le poate face echipa ta atunci cand nu vin comenzi
222. „Intreaba un prieten”
224. Concluzie
228. Anexa 1. 6 borcane
234. Anexa 2. Cu incredere inainte
236. Anexa 3. Caietul posesorului de magazin online
Adrian Zamfira este fondatorul - acceleratorul de comert electronic care sprijina firmele sa isi lanseze profitabil afacerea in mediul online.
Autodidact, a luat primul premiu la Olimpiada Nationala de Informatica doar din pasiunea iesita din comun pentru calculatoare, fara o educatie formala in acest sens si fara sa studieze initial materia la scoala.
Dupa o experienta de cercetator in domeniul transmisiilor digitale prin satelit, din anul 2000 dezvolta primul sistem 100% romanesc de supraveghere video CCTV integrat cu control acces si pontaj care se vinde ulterior in peste zece mii de unitati.
2003 este anul cand se asociaza cu unul dintre cele mai mari grupuri de distributie si retail IT&C pentru a dezvolta solutii logistice adaptate pietei din Romania.
Din 2007 se concentreaza exclusiv pe solutiile de comert electronic create pana atunci. ln toti acesti ani participa, in calitate de furnizor si consultant, la cresterea catorva dintre cele mai cunoscute magazine online din Romania.
Aceasta carte reflecta partial experienta celor 15 ani si evidentiaza in mod special lucrurile care au facut diferenta intre succes si faliment.
Caracteristici: An aparitie - 2018; Format - 190 x 120 mm; Nr. pagini - 254; Editie - Necartonata;
Editura: Techno Media
Autor: Adrian Zamfira
0.00
0 review-uri
Acest website foloseste cookie. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord cu folosirea cookie-urilor. Află mai multe despre cookie-uri in sectiunea Politica de utilizare Cookie-uri.